VILKET VAL

Jag verkligen känner hur jag har gått en annan väg än många utav mina vänner. 
Jag känner verkligen hur en del vänner börjar succesivt försvinna ur mitt liv och konstigt nog så bryr jag mig inte. 

Mina åsikter är mina åsikter. Oavsett vad för präktig idiot som skriver till mig och får det att framstå att jag lever i en liten värld och är trångsynt när sanningen är att dessa människors hat gör de blinda. 
Det är inte bara kärlek som gör en blind utan även hat. 
Ännu värre är det när människor man inte känner ska skriva till en och verka viktiga, det är ingenting annat än löjligt och rent patetiskt. 

Igår var det valvaka och resultatet var som en dröm. 
F! fick inte vara med och leka. SD fick ett toppenresultat och blev Sveriges tredje största parti med råge! 
Ända tråkiga var väl att de rödgröna vann och att det ska bildas ny regering, men det önskar jag då Löfven lycka till med. 
Trots att folket har sagt sitt, trots att SD fick 12,9% i valet så låter det inte som det kommer bli någon utav de övriga partierna som vägrar ta sitt ansvar. 
Reinfeldt avgår och min älskade Borg likaså. Det känns lite vemodigt. Jag har ju trots allt tidigare innan SD, alltid varit Moderat. Tyvärr förstörde deras brist på samarbete och deras oansvariga invandringspolitik det. :/

Nu är i alla fall valet 2014 äntligen över. 
Några "vänner" har man förlorat på vägen och så kan det vara. 
Jag är bara så fantastiskt glad att inte F! kom in i Riksdagen. Deras galna politik hör verkligen inte hemma där!

Med det sagt så ska jag röra på mig.
Chao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0