VILA I FRID

Nu var det bra länge sedan jag skrev. Jag skrev ett långt inlägg häromdagen som aldrig blev publicerat men så är läget. 
Det är mycket som har hänt. Jag kan börja med något positivt och det är att jag fått en ny underbar vän i byn. Tiffy. 
Jag har varit i Ibiza med Klaudia och Marco och jag hade det trevligt. 

Nu till det hemska. I onsdags skulle jag ha jobbat men blev från ingenstans jättesjuk och sjukanmälde mig. 
Jag gick över till Tiffy för att hämta ipren och då ser jag en ambulans som åker till min brukares parkering. 
Sedan kommer beskedet... Min brukares sambo, min kollega och en kär vän, hade fått en hjärnblödning. 
Han fick åka akut till Uppsala och trots deras bästa försök så gick det inte bra. Trots att jag var sjuk så följde jag med ner till Uppsala på torsdagen med Nettan, där får vi beskedet att han är död. 

Allt har gått så fort och det är så otroligt overkligt. 
Idag har det varit möte och just nu snurrar allt bara omkring i mitt huvud. 
Chocken finns kvar men börjar iallafall lägga sig lite och det börjar sjunka in. 
Allt är bara så frukstansvärt. 
Vila i frid älskade du, och min åtta dagars kommer, det lovar jag. ♥

Kommentarer
Postat av: Tessie

Vad bra du har en vän nära dig som kan stötta! Super tråkigt att läsa om det som hänt verkligen.

2014-09-11 @ 00:06:47
URL: http://ragdollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0