SKITDAG!

Jag måste börja dagen med att ventilera av mig och bara spy ur mig galla. 
Igår hade jag verkligen en riktigt jävla skitdag! Den var så konstig då det egentligen inte hände stora saker, utan bara en jäkla massa irriterande småsaker, och många utav dom! 
Jag började tjafsa med en vän om massa jävla skit, onödigt skit dessutom. Jag känner att det varit för mycket utav sånt på sistone så nu vet jag inte alls vad jag ska göra. 
MIn telefon håller på att balla ur fullständigt och jag har varken lust eller råd till att byta upp mig till en nyare modell. 
Jag fick veta av min mamma att min lillebror blivit påhoppad av en arg gubbe som skrikit och felaktigt anklagat honom till att ha gjort en buckla på hans bil. Gubbjäveln är nu polisanmäld. Men det blir väl ingenting med det för poliserna har ju fullt upp med annat. 
Mer tjafs med vänner... Saker som lovades och aldrig hölls.
En person ramlar på min toalett och drar sönder ena röret så det sprutade vatten överallt. Är tillfälligt åtgärdat. 
Sen bara fortsatte det med spydigheter och till slut så började exakt allt irritera mig. Fick jag vänta på svar i tre minuter så kunde jag gå bananas. 

Men hittills idag så är dagen bättre. 
Jag har internet igen, wohoo! Vilket innebär att jag lovar att börja blogga lite bättre. Inte en månad mellan inläggen i alla fall. Kanske lite fler bilder? ;) vi får se. 

Jag väntar på att få hämta ut ett paket, och det paketet ska jag då allt skriva om, tror jag... ;)
Om jag vågar... ;) 

Nu ska jag göra mig ordning,. packa ihop och sen gå iväg till jobbet. 
Jobbar 09:00-21:00 idag som vanligt. Sen gör jag helg, wohoo! :) 

Aja skriver mer senare...
Och till mina vänner som bloggar, BLOGGA MEEEEER!!!!!! ;)
CHAO! 




Kommentarer
Postat av: Rihanna Sweden

usch låter inte alls kul! :(

2014-10-12 @ 00:08:38
URL: http://rihannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0