TILL ALLA ER JAG ÄLSKAR

Det är grått och rått ute. Snöblandat regn faller ner. 
Jag tänder ett ljus och tänker på alla jag älskar som inte längre kroppsligt finns med oss längre. 
Jag saknar dem allihop, alla har de betytt något alldeles extra för mig. 

Så låt oss denna dag hedra de som lämnat denna jord. Låt oss minnas de fina stunderna vi haft tillsammans. 
Låt även denna dag bli en påminnelse att visa uppskattning och kärlek till de i vår närhet som fortfarande kroppsligt finns här. Och glöm inte bort att leva! Livet är en fantastisk gåva vi har. Uppskatta det! Lev ditt liv fullt ut, älska livet, även de svåra stunderna. Det är det som formar oss som människor. 
Utan sorg hur kan man då veta hur äkta glädje känns?


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0