MÄKTIGT

Jag har verkligen börjat älska min Galaxy Note 10.1.. 
Jag upptäckte precis att det inte ens är drygt att betala räkningar så länge jag gör det med surfplattan. Då har den verkligen fyllt en viktig funktion då jag annars gärna skjuter upp sådant. 
 
Just nu känns mitt liv lite som en saga och jag kan inte minnas när jag kände mig så lycklig och trygg sist. Jag känner mig verkligen trygg, på så många plan.
Det känns som att det jag upplever nu inte egentligen är något som kan hända på riktigt. Jag kan inget annat än att känna mig ödmjuk och tacksam över att få uppleva det jag nu upplever.
Alla känslor som jag alltid hoppats på, från bådas håll. Det är så mäktigt.
Allt går så snabbt och jag älskar det. Varför bromsa när det känns så jäkla fantastiskt?! ♡
 
 
Känslan när du ser på mig är oslagbar. Jag längtar efter att ligga i din famn igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0