UPDATE

Jag tänkte ta och uppdatera lite här innan jag går iväg till jobbet. 

Jag har tänkt skriva här i flera dagar men jag har inte orkat ladda upp bilder som jag skulle vilja dela med er så därför har jag låtit bli att skriva något också. Men nu blir det ett inlägg i alla fall, utan bilder. 

Jag har haft en toppenfin helg. Både i lördags och i söndags var jag iväg med mamma på loppis. På lördagen var det premiär i Norrskedika och jag fick hem lite fynd. I söndags var vi i Uppsala. Marcus hade Gottfrid och under tidne jag var på loppis var dom i Dalarna och fiskade. Gotte badade och åkte båt och skötte sig väldigt bra. Gobiten! ♥

Igår var jag, My och Algot iväg till Köpis en sväng. Blev ett besök på IKEA, H&M, Gina samt Jysk. 
Det blev lite kläder med hem och så köpte jag en spegel på Jysk då jag inte längre står ut att vara spegellös här i Åshammar. Jag blir så galet osäker när jag inte har en spegel och den jag har i Bomhus vill jag inte behöva släpa hit. 

Vad har mer hänt då? Jo... Min pappa ska betala min intensivkurs för körkortet. Tro mig när jag säger att jag blev chockad och rejält lycklig när han sa det. 

Snart ska jag iväg till jobbet. Jag jobbar hela helgen. 
På söndag ska jag iväg med jobbet på en Eckerökryssning. Det ska bli trevligt. Men jag kommer  vara helt slut efter dagen då jag börjar jobba redan kl 6 då.. 

Öhm ja det var väl allt som jag kan komma på nu. 
Nu ska jag göra mig ordning och bege mig till jobbet. 
Chao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0