SYNUNDERSÖKNING

Jag har haft en helt underbar helg, en utav de bästa på länge! 
Jag tänkte lägga upp några bilder så jag väntar att skriva om den tills jag kommer hem. 

Nu strax ska jag nämligen iväg till gymmet sen vidare till Valbo så jag kan göra en synundersökning och se till att äntligen få iväg ansökan om körkortstillstånd. 
Det blir nog en sväng in på IKEA också för att köpa lite doftljus, beroende utav dem. 

När jag kommer hem så blir det att städa för det är en aning rörigt här sen i helgen och efter det så ska jag i lugn och ro sätta mig ner och kika på resor. Jag och Klaudia planerar ju att ta en utlandsresa i slutet av juni/början av juli. Kommer bli så jäkla kul om vi kommer iväg. (: 

Oj, nu måste jag springa till bussen om jag ska hinna. 
Chao! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0