FRAMGÅNGEN ÄR ETT FAKTUM

Jag är så otroligt trött på alla medias alla lögner och hatkampanjer som riktas mot SD. 
Nu var det närmare 10% av svenska folket som röstade på SD i EU-valet, det är FOLKET som gjort sin röst hörd, detta trots okunnighet, lögner och propaganda från övriga... Detta trots patetiska slogans som "Ut med rasisterna, in med feministerna."... SD är inte rasister, SD är realister och att kalla SD för rasister borde inte vara något annat än ren förtal! 

Jag skulle aldrig i hela mitt liv rösta på ett vänsterparti. Enligt min erfarenhet är dessa människor agressiva, okunniga och kan inte acceptera att människor tycker olika. De arbetar starkt MOT demokratin och är extremt hotfulla. De håller motdemostrationer som faktiskt strider mot lagen. De brusar upp sig för ingenting, förvrider sanningen eller rent utsagt ljuger. 

Men... Oavsett hur löjlig jag tycker vänstern och dess anhängare än är så skulle jag aldrig någonsin attackera dem. Jag skulle aldrig utsätta dem för de hot eller försöka med hot eller illegala motdemostrationer att få dem att ändra åsikt. Inte heller skulle jag sprida hatkampanjer mot dem. Jag tror tillräckligt mycket på SD:s politik och på att det svenska folket börjar vakna upp mer och mer. Jag är helt övertygad om att det räcker. Så... Vill ni fortsätta vara ett hot mot demokratin, vill ni fortsätta sprida lögner och hatkampanjer så gör det. Med er okunnighet växer människors kunnighet. 
Min röst i EU-valet gick till SD. 

#HejaJimmie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0