FÖRSTA KÖRLEKTIONEN

Jag har glömt att nämna att jag hade min första körlektion i måndags och att den gick helt okej. 
Jag lärde mig hur mycket som helst på de 50 minuterna jag satt bakom ratten. Jag var dock extremt nervös och gjorde massor utav misstag, men trots det så sa körskoleläraren att han tyckte att jag max behövde runt 15 körlektioner och detta var om jag enbart skulle köra på skola. Jag blev lite chockad påtanke på hur jag körde trodde jag han skulle säga att jag behövde 45 lektioner haha. 
På måndag så ska jag och syster på en handledarkurs sen så kan jag även tuta och köra med henne. Underbart! 
Med lite tur och massor utav träning så har jag kanske körkortet innan sommaren är slut. 

I helgen så har jag och Marcus planerat att han och jag samt Gottfrid så klart ska iväg till Hamptjärn igen för att fiska. Dessutom så ska vi inviga tältet jag köpte förra sommaren och tälta där. Det kommer bli hur mysigt som helst och jag ser grymt framemot det. 

Om drygt en halvtimme börjar jag jobbet. Jag kan inte påstå att jag är nå vidare taggad inför det då jag inte alls känner mig i toppform. Dessa väderväxlingar i kombination med för lite sömn och pollen som jag aldrig tidigare har varit allergisk mot har gett mig förkylningskänslor och jag gillar det inte! 
Men det är bara att stå ut. 

Alltså kan värma komma tillbaka eller?! 
Det behöver inte bli så varmt så man knappt kan andas men kan det få finnas någon form av lagom värme i landet lagomt?! Jag tror jag blir tokig på att det antingen ska vara tropiskt varmt eller iskallt. Igår till exempel när jag och grannen var ute och tog kvällspromenaden, då var det så kyligt så vi båda var tvungen att använda vinterjackorna. Det är ju för sjutton snart juni! Sen häromdagen var det så varmt så till och med en bikini var för mycket. 


Nu ska jag göra mig ordning för att bege mig till jobbet. 
Chao! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0