UNDERBARA HÄRLIGA VÅR

Jag är så otroligt glad över det underbara väder som har varit nu under mina lediga dagar jag har haft. Det har blivit många långa promenader i solskenet och jag har verkligen börjat älska appen Endomondo som Lina rekommenderade till mig i somras, tack Lina! 
Är så härligt att ha koll på hur långt man går och hur mycket man förbränner. Sådant får mig ännu mer taggad. 

Något som också gjorde mig riktigt taggad var när jag ställde mig på vågen imorse. 
Det var för en vecka sedan jag vägde mig och minskningen var mer än vad jag kunnat hoppats på. Jag är så nöjd och jag hoppas att det fortsätter åt det hållet. 


Nu ska jag kika lite på teve sen blir det nog en långpromenad till med älskade Gottegos, världens bästa PT! (: 
Chao!


Bland de vissna löven fann jag ytterligare lite vårtecken idag. Blev en bild i förbifarten. 
Underbara härliga vår, tack att du kom tidigt i år och snälla stanna kvar hos oss. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0