ONCE UPON A TIME

Under mina lediga dagar så har jag hunnit bli besatt i en ny serie, Once Upon a Time. Många som sagt att den är bra men det är inte förrän nu som jag själv har börjat kika. Jag körde marathon och såg hela säsong 1 och några avsnitt av säsong 2 på två dagar haha. Är en serie bra så är den! ;) 
Alltid kul när man hittar en serie som redan har visats i typ tre säsonger så man slipper vänta på varenda avsnitt. 

Snart bär det av till jobbet igen för att jobba helg. Sen är det bara en helg kvar av den här månaden sen blir det nytt schema wohoo! Ska bli skönt att kunna vara ledig en helg också, inte direkt för att helgerna är så heliga för mig men ändå skönt att kunna vara ledig. 

Idag så ska jag skriva kontrakt på lägenheten också och inflytt är redan 1 april. Så då slipper jag pendla mer också, känns super! (: 


Nu ska jag göra mig ordning för dagen. 
Chao! 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0