HÄRLIG DAG

Nu har Marcus precis satt sig på motorcykeln och farit hemåt. Han kom hit igår och vi gjorde hemmagjord pizza med allt möjligt gott på och åt färsk ananas till efterrätt, riktigt mumsigt var det! (: 
Idag har vi tagit en långpromenad och utforskat Åshammar lite. Riktigt härligt i det fina vädret. 
Sen så har vi självklart sett The Walking Dead. Sista avsnittet för säsong fyra och jäklar va spännande denna säsong har varit. Jag längtar som en tok till nästa säsong, när det nu än blir. 

Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt och kika på teve. 
Klockan 21 så ska jag titta på sjuan då min vän Elin kommer vara med i Biggest Loser då. Ska bli spännande att se. 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0