BÄSTA KILLARNA

Igår hade jag en helt underbar dag på jobbet. Alla dagar brukar vara bra men gårdagen kändes extra bra. 
Dessutom så fick jag skjuts hem av min brukares sambo. Hur bra får man ha det egentligen? (: 
Jag åkte direkt hem till syster här i Bomhus och passade mina systersöner. Eller ah, känns inte riktigt som man kan kalla det passa och barnvakt längre, snarare sällskap. Oavsett så var det hur trevligt som helst. 
När jag mot kvällen höll på att sömna så frågade jag grabbarna om de hade lite godis att avvara sin moster då de hade varit på kryssning. Båda flög upp från soffan och sprang in till köket och plockade fram. Så givmilda. Underbara barn. Jag älskar dom till månen och tillbaka och mer därtill. 
Det är helt otroligt hur stora de har blivit. Jag minns när dom var små och busiga. Nu har dom hunnit vuxit upp och har gått från att vara små pojkar till att bli stora killar. Äldsta, som är min Gudson, hjälpte till att laga mat och kom med små tips som han hade lärt sig från Hemkunskapen. Jag blev så stolt. De växer så de knakar, de utvecklas och blir smartare och smartare och det är knappt så man hinner med. 

Syster min kom hem runt halv ett tiden och skjutsade hem mig direkt. 
Hemma fick jag inte direkt någon sömn. Marcus var full och började som vanligt leva rövare i köket. Otroligt irriterande när den bristen av respekt kommer fram och det gör mig bara mer angelägen till att hitta annan lägenhet. Efter lite tjafs så gick jag in i mitt rum, kröp ner i sängen med hörlurarna i örorna och till slut så somnade jag. 
Tyvärr så känner jag mig inte alls på topp idag på grund av det.. Jag har huvudvärk och känner mig rejält trött. Men dagen ska nog gå bra i alla fall.

Nu kikar jag på Vasaloppet i väntan på att pappa ska komma och köra mig till jobbet.

Chao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0