ÅSHAMMAR

Andra dagen som Åshammarbo. Det känns helt okej. 
Jag börjar få rätt bra ordning här i hemmet, kan ju visserligen bero på att jag knappt har något här haha. 

Igår var jag iväg till Kungsgården och besökte gymmet för första gången. Faktiskt ett toppen gym när det kom till prylar. Allt var modernt och det kändes bra. Jag fastnade så klart vid boxningssäcken som var grymt bra. Jag var inte där så länge men oavsett så är jag stolt över mig att jag faktiskt tog mig dit. 
Syster min hämtade upp mig och kom sedan över med karln sin och min systerson en stund. Strax efter de åkt så kom Elin över. Riktigt trevligt! (: Vi tog en promenad och hon visade mig Åshammar. 
Så ah det var en dag med mycket intryck igår och det kändes bra. 

Idag har jag jobbat och det känns typ helt overkligt att kunna gå till jobbet ca två minuter innan jag börjar och vara hemma två minuter efter man har slutat. Ingen pendling på flera timmar. Jag är inte helt förstörd när jag kommer hem. Det känns så otroligt bra! 

Nu ligger jag här i sängen och småkikar lite på Gladiatorerna, Earth Hour struntar jag i! :p 
Jag drar mina strån för miljön på andra vis. Jag äger ingen bil till exempel! ;) 

Imorgon är det söndag och det innebär vilodag från fastan. Är så galet efterlängtat vill jag lova. 
Även dags att ställa om klockan inatt, bara en liten påminnelse. 

Nu ska jag nog ta och kika på Hannibal. 
Trevlig lördag på er. 
Chao! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0