WE ARE GOING TO IBIZA

Då blev resan bokad igår då. 
20-27 augusti åker jag, Marco och Klaudia till Ibiza. Blir femte gången för mig och Marco nu, första för Klaudia. 
Men har man hittat något man älskar så har man. :) Hoppas Klaudia blir lika förälskad i ön som vi.

Om drygt en timme så ska jag iväg till jobbet. Då bär det av till Uppsala för utbildning. 
Detta är egentligen min lediga dag men det ska bli intressant. 
Sen hem för att packa lite snabbt sen kommer pappa och hämtar mig och kör mig och Gottfrid till Bomhus. 
Marcus har Gottegos imorgon och förhoppningsvis på söndag med, och som jag skrev i tidigare inlägg så blir det en riktig loppishelg. Jag hoppas jag hittar massor utav fynd! 

Nu måste jag göra mig ordning. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Vädret stället verkligen till det. 
Trevlig helg på er alla. 
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0