LITE UPDATE OM ALLT

Jag har haft en helt otroligt bra jobbhelg.
Nationaldagen var det firande här i Åshammar. Min mamma stod på loppisen som var här då. Så det var riktigt trevligt. Jag köpte lite växter och lite annat smått och gott. 
I lördags var vi iväg med jobbet och fiskade. Marcus följde med han också. Var riktigt trevligt, trots att det inte nappade. Marcus klev upp tidigt på söndagen och åkte iväg och fortsatte fiska. Han kom hem med två regnbågar, som han kom förbi jobbet med. Så till middag åt vi rökt regnbåge ute i trädgården. Hur mysigt som 

Körkortet är på G också känner jag. 
Jag har börjat läst mer körkortsteori, och jag börjar förstå mer och mer. 
I förrgår hade jag min tredje körlektion som gick så otroligt bra så jag svävade i de blå efter jag kört. 
Jag var först riktigt nervös eftersom jag skulle köra med en annan körskolelärare, men vi klickade direkt och det gick så otroligt bra. Jag utmanade mig själv och körde på ställen jag inte trodde att jag skulle våga riktigt än. 
Underbart! När det blir så, så känns det så verkligt. Att snart så har jag kortet. :)
Snart så ska handledartillståndet komma också, så då kan jag ut och köra med syster med. Jeej! :)

Helgen blir en riktig loppishelg, om vädret tillåter dvs. 
Det blir Norrskedika på lördagen och Ulva på söndagen med mamma.
Kommer bli supertrevligt, allra helst om jag hittar massa fynd! ;)

Nu så ska jag göra mig ordning och bege mig till jobbet. 
Trevlig dag på er allesammans.
Chao! (: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0