DAGS FÖR ULVA

Godmorgon! 

Snart blir jag upphämtad av min kära mor. Vi ska åka till Ulva på loppis och jag hoppas både försäljning, shopping och vädret blir bättre idag där, än vad det var igår i Norrskedika. Det var rejäla stormvindar igår. Människors saker flög omkring hej vilt. Så för första gången vad jag kan minnas, så packade vi ihop tidigare än de andra och var de första som lämnade Norrskedika. 

Mot kvällen igår så blev det grillning och vin samt världens godaste rabarberpaj som jag någonsin har ätit hemma hos syster med familj. 
Supergott och supertrevligt! 
Det var en kamp att ta sig hemåt. Jag var så himla trött så jag trodde jag skulle somna efter vägen, men jag kämpade mig hem och somnade typ direkt efter jag la mig i soffan. 


Men ah, idag hoppas jag på massa fynd! 
Fiskeprylar och odlingsmöjligheter är det som lockar mest. Vi får se vad som hittas. 
Nu ska jag börja göra mig ordning. 

Chao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0