VÄRME

Igår efter jag hade tränat och fått hem Gottfrid så åkte vi hem till min syster My. 
Dom bor i hus med en tomt där varken andra bilar eller hundar är, alldeles perfekt att ha Gottfrid lös med andra ord. Vilket han fick vara. Dock så missbrukade han sin frihet och rullade sig i något som luktade bajs så han fick bli duschad ute med slängen. Något som iallafall var behövligt. Nu doftar han gott min lilla goskit! ♥
Mot eftermiddagen tog vi en promenad hem, syster följde med. Efter vägen gick syster ut på åkern och hämtade lite sockerärtor som vi smaskade på medan vi gick. Så somrigt och härligt. 

Dock är det alldeles för varmt för längre promenader. Jag och Gottfrid tog en längre promenad mot kvällen, men den var långt ifrån så lång som vi brukar ta. Värme är härligt. När man är vid havet! Annars är den ganska jobbig faktiskt. Iallafall sådan här värme. 

Strax ska jag iväg till jobbet. Jobbar 9-21 som vanligt, både idag och imorgon sen så är jag ledig hela helgen. SKÖNT! På fredag blir det att hämta ut paket som jag beställt från Nelly. Sen handla inför kvällen med Nettan. 
Vi ska äta tacos, dricka vin och måla min lägenhet. :) Sen så ska vi nog iväg på trubadur. 
Roligt tror jag det kommer bli. 

Nu ska jag göra mig ordning, innan det är dags att bege sig till jobbet. 
Chao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0