UR FUNKTION

Jag hade tänkt skriva ett blogginlägg i lördags men min dator började strula rejält så det gick inte. 
Marcus kom dock hit igår, jag bad honom ta med sitt trådlösa tangentbord och externa hårddisk. Det visade sig vara att min mus på tangentbordet har börjat strula rejält, positiva nyheter alltså att det inte var virus, negativa är att tangentbordet nu är typ helt ur funktion, eller ah, musen i allafall, så jag måste ha ett nytt. Tydligen så kan laptops bli lite suriga om man spiller vin på dem. Borde finnas varningsmärken om det haha. ;)

Nu har jag precis kommit hem från gymmet, har hunnit duscha och ska strax äta lite. 
På gymmet så ringde min brukares sambo och berättade att min kollega var sjuk och frågade om jag kunde komma. Så jag ska jobba några timmar idag också. Jag har egentligen ganska mycket att ordna med här hemma, måste dessutom ringa mitt hyresbolag och höra om jag får måla om i lägenheten samt be dem ordna en massa fel som är här. Men jag får skjuta upp det tills imorgon. 

Hm... Sist jag skrev var ju om min oro att gå till jobbet. Jag kan berätta för er att det gick bra. 
Jag var trevlig, hon var trevlig. Falskt må det vara men det var i alla fall ok. Hon gick hem efter bara någon timme. 
Mot kvällen var jag och Nettan iväg och plockade blåbär. Trots att min bärplockare var rent utsagt VÄRDELÖS så fick jag ihop nästan 700 gram i alla fall så det blev jag grymt nöjd med. 
Som tack att Marcus tog sig en titt på min dator så fick han blåbär till frukost, då var han nöjd! :) 

Nu ska jag äta och sen iväg då. 
Så ha en underbar dag i solen. 
Chao! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0