SEMESTER

Jag kan inte förstå att det redan hunnit bli fredag. Snart är min veckas semester slut och då är det bara att vänta och längta till augusti, när vi åker iväg till Ibiza.

Min semester började ju inte nå vidare med strul på jobbet. Men jag har ändå lyckats skaka av mig det mesta utav det. Allra helst när jag idag fick ett brev från företaget jag jobbar åt, där min chef hade skickat ett vykort med en väldigt fin hälsning, samt ett pocketogram så jag kunde välja mig en pocket, vilket jag gjorde. Att en liten gest kan betyda så mycket. 

I tisdagskväll var jag, Nettan och våra vovvar iväg till Sågdammen och badade. 
Årets första dopp som slutade i kaos. Nettan råkade nämligen bada bort bilnyckeln haha, så min syster fick komma och köra oss till Sandviken så Nettan kunde hämta reservnyckeln och sen tillbaka till Åshammar. 
Lilla Kompis, Gottfrids bästis, sov över hos oss. 
I onsdags var vi också iväg till Sågdammen, blev dock inget bad för oss då, men vovvarna plaskade på. Vi grillade och hade det allmänt bra. 
Igår var det bara jag och Gottfrid, tills mot kvällen då Marcus kom. Vi grillade även då. 

Snart så kommer pappa och hämtar upp mig och släpper av mig hos mamma där jag ska sova inatt, och imorgon blir det loppis. Jag hoppas på att få sälja lite saker, har alldeles för mycket och skulle vara bra med några extra kronor då plånboken är rätt tunn nu. 

Med det sagt, så önskar jag er alla en trevlig helg. 
Chao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0