RÖD

Semestern är över och igår jobbade jag veckans första pass, det gick bra. 
Nu är jag ledig i två dagar igen innan jag jobbar fyra långa pass torsdag-söndag. 

Idag är planen att jag ska iväg till gymmet. Tråkigt nog så har dom tagit bort den busstur jag brukar ta mig hem med efter gymmet nu under sommaren så jag måste vänta över fyra timmar på nästa buss hem. Det känns lite si så där. Men till gymmet ska jag iallafall. 
Nu har jag även insett efter gårdagen då jag åkte till gymmet och inte ens gick in där, att de dagar jag jobbar så är det bättre att åka in och bara träna en timme väldigt tidigt på morgonen än att träna på kvällen. Jag blir alldeles för trött och har noll motivation alls på kvällarna. Bättre då att starta dagen med ett träningspass, även om det bara blir en timme, och istället ta en långpromenad efter jobbet på kvällarna.
Nu är det bara upptill bevis hur det kommer funka. 


Nä nu ska jag nog ta och kika på ett avsnitt av Burn Notice innan jag packar gymväskan och beger mig iväg. 
Ha en fin dag allesammans, 
chao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0