MENSVÄRK FRÅN HELVETET

Idag var ett utav de bästa pass jag gjort på gymmet på väldigt länge. Tre timmar var jag där och körde stenhårt hela tiden. Jag kände mig riktigt nöjd när jag gick därifrån. 


Resten utav av dagen har spenderats med Burn Notice, tvättstugan och underbara Nettan. 
Imorgon blir det att gå upp tidigt för att tvätta det sista i tvättstugan, sen ta bussen till gymmet och sedan vidare till körskolan för att ÄNTLIGEN få köra! Är rätt skapligt besviken efter min hyllning av Lenas trafikskola, när de ringer och avbokar min körlektion knappt två timmar innan den är. Själv så måste man avboka senast kl 13 dagen innan, annars blir man debiterad i alla fall, men själva kan de ringa med sådan kort varsel. Inte roligt då jag inte har all tid i världen att ändra om lektioner hit och dit. Jag har trots allt ett heltidsjobb. 
Nå väl. Imorgon har jag lektion i alla fall, och då jäklar ska det inte vara nå backa runt hörn för då blir jag tokig! Det kan jag göra hemma med syster, jag vill köra bil! 

Jag är en mensvärk från helvetet. Ipren hjälper knappt. Men det är bara att bita ihop och tänka på hur fantastiskt det är att vara kvinna i övrigt. 

Nu ska jag sätta telefon på laddning, ställa alarm och krypa ner under täcket. 
Godnatt gott folk! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0