LENAS TRAFIKSKOLA

Igår var jag på körskolan för körlektion och riskettan. För att vara helt ärlig så var jag totalt otaggad till att köra och ännu mer otaggad till att sitta och lyssna på någon i tre timmar om saker som jag tycker är helt självklara. Men... Jag måste erkänna att jag hade fel. Riskettan behövs verkligen, eftersom tydligen så går det inte fram till andra att alkohol och droger inte hör hemma i trafiken! 
Riskettan var hur intressant som helst, och Hans-Erik som höll i den gjorde den rolig och spännande. Så tack för det. 
Jag är så glad att jag valde Lenas trafikskola att köra med. För de är verkligen hur duktiga och trevliga som helst. De lär ut på ett bra och enkelt sätt och jag känner att varje gång jag suttit bakom ratten så har jag vuxit några centimeter. Jag börjar känna mig säkrare med allt jag gör och det känns toppen. 
Kl 10:35 så ska jag iväg på ytterligare en körlektion, dock med en körlärare jag inte haft tidigare, men han är säkert bra han med. 

Alldeles strax ska jag och Gottfrid ta en promenad hem till min syster. 
Hon är snäll och ska köra mig till trafikskolan idag och dessutom passa Gottfrid medan jag kör. 

Sen idag så har jag skrivit upp massor utav saker jag borde ta itur med, sen får vi se vad som faktiskt blir gjort. 
Ha en fin dag allesammans, chao! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0