KAOS

Igår var en jobbig dag. Men sen så kom Marcus och vi grillade och drack vin. Vi hade hur trevligt somhelst så jag glömde bort all kaos för ett ögonblick. 
Idag var jag iväg på mötet med jobbet i alla fall. Det gick både bra och dåligt. Jag fick veta att en utav mina kollegor spytt ur sig så mycket skit om mig så hälften vore nog. Dessutom så stämmer absolut ingenting utav det hon säger, vissa saker kan det ha blivit missförstånd kring men andra saker var rena rama lögnerna! 
Jag blir så ledsen... Dessutom var inte människan med själv och kunde stå för sina ord, utan hade nämnt till min andra kollega som fick "föra hennes talan".... Jag mår så dåligt över hur en människa kan tycka så illa om en utan att jag ens kan förstå varför. Jag mår dessutom extra dåligt över att min andra stackars kollega ska behöva hamna i mitten som någon medlare. 
Det är så mycket hemtjänstkänsla över det här så jag mår illa. 
Dessutom har hon slängt ur sig en sådan elak kommentar, sen detta... Detta är ingenting annat än arbetsplatsmobbing samt förtal. 

Jag tror och verkligen hoppas i alla fall att de som var närvarande på mötet förstod mig, och att det inte är jag som är boven i denna drama. 

Nu ska jag fortsätta min semester genom att vara barnvakt en liten stund till min söta lilla systerson som har brutit foten. Lillplutten.

 Chao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0