DELA MIN KÄRLEK TILL IBIZA

Jag har extrem träningsvärk i benen men det hindrar mig inte till att åka till gymmet snart. 
Det som dock får mig att vilja stanna hemma är hur äckligt kvavt det var där igår när jag tränade. Det gick knappt att andas, så det var faktiskt riktigt obehagligt. Jag vet inte hur det är med andra, man ser ju tokar som tävlingscyklar och springer omkring lite överallt men jag orkar då verkligen inte lika mycket en het dag som jag gör om det är svalt.

Efter gymmet idag så hämtar pappa upp mig och jag får hem min lilla Gottegos. Även om det bara blir tills imorgonn så är det skönt att få hem gobiten lite. ♥
Syster och hennes familj har kommit hem från semestern så vi ska nog ta en promenad över dit och hälsa på. Jag får absolut inte glömma vatten åt Gottfrid. Det gör verkligen ont i mig och se hur varmt det är för honom. 

Inatt drömde jag att jag, Klaudia och Marco missade flyget till Ibiza. Det var hemskt! 
Så.. Jag får inte glömma att messa Marco och säga att vi måste åka minst en timme tidigare än beräknat, utifall något skulle inträffa. Ingenting ska stå mellan mig och mitt älskade Ibiza. INGENTING!
Det ska bli så kul att Klaudia följer med. Förra året hade vi ju med oss Peter, och det var väl inte den bästa resan. Vårat hotell låg alldeles för nära smeten, vi gjorde knappt något och vi visade honom knappt någonting. Det misstaget ska inte göras med Klaudia. Jag vill att hon ska åka ifrån ön och känna samma kärlek och längtan tillbaka som mig. Jag hoppas jag kommer lyckas lite med det i alla fall. 


Nu måste jag slänga på mig träningskläder och bege mig till bussen. 
Trevlig dag i solen allesammans. 
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0