BARA MASSA ....

Igår efter jobbet tog jag och Sandra en taxi till gymmet. Vi blev inte när långvariga utan drygt en timme, sen lockade ett glas rosé mer. Ibland får man göra så och istället köra hårdare en annan gång. Eventuellt ikväll om vi kunde få skjuts. 
Strax ska jag iväg till jobbet. Jag slutar egentligen kl 20 men skulle få gå tidigare idag. Sen jobbar jag kl 10-20 imorgon sen så går jag på en veckas semester som jag nästan hade glömt bort att jag tagit.
Känns lite overkligt ibland det här att ha ett heltidsjobb och att inte vara timvikarie. Att verkligen ha timmar varje månad och att kunna ta semester. Spännande och härlig känsla. 
Under min semester är knappt något planerat. Jag har två körlektioner, jag ska försöka köra mycket med syster och komma iväg mer till gymmet. Jag ska försöka med en hård träningsvecka helt enkelt. Mot helgen blir det nog en sväng till Bomhus och eventuellt följa med mamma på loppis. 

Nu ska jag iväg till jobbet.
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0