ÅNGEST

Snart ska jag iväg till jobbet och det känns inte alls nå bra. 
Jag har en lätt ångest som ligger och trycker då jag ska jobba med människan som gått och snackat så mycket skit om mig så hälften vore nog. Jag vill vara professionell men jag vet faktiskt inte hur detta ska gå. 
Det är hemskt att få höra hur mycket lögner och otrevligheter en människa har sagt bakom ryggen om en. 
Att hon inte skäms..... Jag har inte träffat henne heller sen sista gången vi jobbade tillsammans, hon var ju inte ens med på mötet. Företaget hade sagt att hon skulle ringa mig så vi fick reda ut detta innan vi skulle jobba tillsammans igen men det har hon inte gjort. 
Usch.. Detta känns inte alls nå bra. Att jag nu måste vara på min vakt hela tiden, och hela tiden ha i åtanke att denna människa vrider och vänder på allt jag säger. 

Nå väl, nu måste jag iväg. Börjar en halvtimme tidigare så jag kan sluta tidigare. 
Ikväll ska jag och Nettan ut och leta blåbär. 
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0