SAFE AND SOUND

Då var det fredag då. Ett långpass till sen så är det helg, skönt! 
Jag behöver det känner jag. Lyckades sträcka ryggen igår på jobbet, det var inte skönt. 
Det är dock lite bättre idag vilket är tur, har ju trots allt ett 12-timmarspass framför mig. 

Pappa är snäll och kör mig idag igen, han har faktiskt skjutsat mig till jobbet nu nästan varje dag sen han glömde min födelsedag. Undrar om det har något samband? oavsett så är jag otroligt glad att slippa bussen på morgonen, komma nästan två timmar för tidigt eller två timmar för sent. Inget utav det är optimalt.

Men oj, nu har klockan sprungit förbi IGEN. 
Bjuder på en låt som går på repeat på min spotify just nu. 
Trevlig helg på er! 


Chao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0