MÖRKER

Snälla snälla SNÄLLA... Kan det börja bli lite ljusare ute?! 
Jag är konstant trött på grund utav detta väder. Detta mörka, trista väder.. 

Varför kan det aldrig finnas ett mellanting i Sverige? Antingen är det alldeles för mörkt eller alldeles för ljust. 
För jag gillar både mörker och ljus men i lagom mängd utav de båda. Jag har så svårt att förstå att i ett land som Sverige där lagom är typ ett måste, hur vädret kan vara så allt eller inget. 

Haha jag tror Gottfrid är påverkad av detta väder också. Må han alltid vara trött på morgonen men när jag klev upp runt sex imorse så låg han helt utslagen i soffan. Han brukar vanligtvis reagera när det blir någon form av rörelse i lägenheten, men inte denna gång. Utan han låg kvar och sov i soffan. När jag satte igång teven så låg han kvar i typ 15 minuter sen så var det som han fick nog av ljudet och ljuset så då gick han in i sovrummet och la sig i sängen. Haha min älskade vovve! ♥

Snart så ska jag iväg till jobbet. Pappa är räddare i nöden även denna dag och kör mig till Åshammar så jag slipper ta bussen. Jag hoppas han kan vara lika snäll imorgon. 

Nå väl, dags att göra sig ordning för dagen sen bege sig till jobbet. 
Chao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0