LÅNGPROMENAD

Nu har jag och Gottfrid utforskat Bomhus rejält. Efter en två timmars lång promenad ute i det vackra vintervädret så har jag och Gottfrid hittat två olika vägar till Bomhus centrum. Vi har kikat på vackra hus, sett flera olika stigar vi kan utforska vidare vid ett senare tillfälle och viktigast av allt så har vi hittat Bomhus kyrka och den är verkligen himmelsk vacker! Jag har varit där förr men jag minns den inte så vacker som den faktiskt är. Jag ser verkligen framemot att besöka den för en högmässa inom en snar framtid. 
Marcus var med han också men han övergav oss vid kyrkan och tur var det för annars hade jag nog slagit ihjäl honom efter vägen! :) Han har en tendens att bli öhm... en idiot när han blir stressad. 


Nu sitter jag i alla fall här hemma, i värmen och försöker få tillbaka kroppstemperaturen. Tanken var väl inte att promenaden skulle bli så pass lång, för isåfall hade jag klätt mig betydligt bättre. Långkallingar är något jag definitivt ska införskaffa mig, helt klart!

Tråkigt nog så har Marcus sprutat ner hela lägenheten med billig parfym så jag har börjat drabbats av en hemsk huvudvärk. Hur svårt kan det vara att inse att vissa människor är allergisk mot parfym i de mängderna?! 

Nå väl, nu ska jag koka mig en kopp te och krypa ner under filten och kika på tv. 
Sen så måste jag sätta igång och göra någon mat också. 


Chao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0