ISKALL LÄGENHET SOM SKAKAR

BURR!! Det är verkligen kallt i min lägenhet, allra helst på morgonen. 
Sitter i soffan med två filtar och fryser ändå. 
Jag har precis kokat en kopp te och hoppas att det ska hjälpa mig att få tillbaka lite värme i kroppen. 

Snart dags för jobb. Pappa kör dit mig idag igen, något som underlättar nå otroligt! 
Jag längtar nå enormt tills jag själv har körkort, vilket frihet det kommer bli. 

Nä nu jävlar..... 
HELA jäkla dagen igår höll hela huset här på att burra av någon form av apparat som låter som dom borrar. 
När jag tog morgonpromenaden med Gottfrid så såg jag att de håller på att renovera... I GRANNHUSET!!! Men det låter som det vore i min lägenhet. Jag blir tokig. Så himla tur att man inte jobbar nätter för det skulle vara så hemskt att komma hem ungefär vid den här tiden och oavsett hur trött jag än skulle vara så skulle jag i alla fall inte kunna sova i detta oljud. Kan de inte tänka liiiiiite åtminstone?! Jag menar klockan är inte ens åtta! Vid 11 borde väl vara en mer rimlig tid att börja med saker som får grannhusen att börja skaka. 

Aja, nu ska jag dricka min kopp te och göra mig ordning för dagen. 
Hoppas ni alla får en toppen dag och en toppen helg för det är ju trots allt fredag, en tanke som slog mig precis nu. Haha härligt med koll! ;) 

Chao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0