EN TREVLIG DAG

Igår var det en bra dag. 
Jag började dagen med en 90 minuters morgonpromenad med Gottfrid.
Så himla skönt att komma iväg på lite längre promenader, det har inte blivit allt för många sådana men det ska det bli ändring på nu när jag har lärt mig att hitta bättre! (: 
Sen på eftermiddagen igår så plingade det på dörren och där stod min syster Diana och frågade om vi skulle med och handla lite, vilket jag så klart ville. Blev då en sväng in till stan, sen till Stadium Outlet och en sväng ut till Skohuset i Valbo och innan vi åkte hem så blev det ett besök på ICA för att handla hem lite mat. Maten lastade jag av hemma hos mig och sen så följde jag med till systeryster så jag fick träffa mina systersöner en sväng också. 
Där blev det lite filmtittande med Josef, vi kikade på Little Nicky. Haha den är bra rolig den! (: 
Sen så åt vi, umgicks, jag och Josef tog en promenad med Gottfrid och jag upptäckte då att skogen uppe vid Diana faktiskt är riktigt bra att promenera i, ja om det är ljust då dvs. 
Sen så fick vi skjuts hem. 
Sen så satt jag och pratade en stund med Tessie, vilket jag har gjort rätt mycket på sistone vilket är huuuur trevligt som helst! Vi kan sitta och prata om nå totalt oväsentligt men ändå skratta som sjutton. (: 

Idag är det en ny dag. Jag vaknade tidigt och snart så ska jag ut på en morgonpromenad med Gottegos. 
Men först blir det lite slappt teve tittande, Gottfrd ligger i alla fall och sover.

Trevlig dag på er, 
Chao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0