AJ AJ AJ!!!

Jag ska skriva lite om Nyår och sånt senare men...: Nu måste jag bara nämna hur jäkla arg jag är på vem det nu än är som har ansvar för vägarna i Gävle och i detta fall Bomhus! 
Jag var ute på morgonpromenaden med Gottfrid, då ser jag hur en brunn vid sidan av vägen, vid gräset saknar lock, eller locket är där men totalt trasigt så skulle ett litet barn eller hund springa upp där så skulle det kunna sluta illa. 
Med det i tankarna och vem man ska kontakta så fortsätter jag min promenad hemåt när jag går i en vattenpöl, som visar sig vara ett stort jäkla hål fullt med vatten, så jag snubblar ju, SÅKLART och gör mig sjukt illa. 
Vrickar foten, (tur nog är jag överrörlig så det gick bra), men jag skrubbade upp knäet och sidan av REJÄLT, samt armbågen. Och nu när ilskan och adrenalinet har lagt sig så svider det som sjutton! :(

Nu How I met your mother, sen försöka väcka min systerson Johannes som har sovit här. 
Chao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0