PRISONERS

Gårdagen på jobbet gick verkligen plågsamt sakta. Jag var inte alls taggad på att jobba och jag var huuur trött som helst. Men jag klarade av det och tog mig hem. Hade tankar på att sova hos min syster i Åshammar men fick inget svar av henne förrän när det var dags att hoppa på bussen och då var det ingen idé. 
Väl hemma så blev det mys framför teven. Jag såg troligen en utav de absolut bästa filmer jag sett på länge, Prisoners. En helt fantastisk film, från början till slut. Mina teorier stämde och Marcus satt förbluffad över hur jag jämt kan med hjälp av detaljer knyta ihop alla trådar.  
Jag rekommenderar den filmen verkligen, Prisoners, se den! 


Nu ringde pappa. Han och Gottegos var redan här, men var ute och gick så egentligen borde jag lägga på ett kol och göra mig ordning. Saken är att om jag var trött igår så är det ingenting jämfört med hur jag är idag. 
Jag har sovit skumt, har vaknat flera gånger av vidriga magsmärtor och egentligen borde jag kanske inte jobba men det är bara nio timmar idag och nio imorgon... Haha det känns lite roligt att uttrycka sig att det "bara" är nio timmar, när det är nio timmar utan rast, något som i alla fall är länge en vad ett vanligt pass är. Men det känns otroligt mycket kortare, tre timmar gör rejält mycket. 


Nä nu måste jag verkligen skynda mig. 
Hoppas ni alla får en trevlig dag. 
Chao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0