MAT ÄR BRA

Jag har ÄNTLIGEN hittat brödet som jag testade när jag jobbade i Hudiksvall. 
Ett hårtbröd av surdeg, som är så djävulskt delikat så det är galet. 
Det heter Wasa Surdeg Gourmet. Den stora förpackningen som är runda med ett hål i, ni fattar? 
Jag testade en sådan där med skivor i förr men blev besviken, men det är just detta som jag verkligen ÄLSKAR! 
Tunt, knaprigt, nyttigt, mättande och helt underbart gott. (: 

Igår var jag rejält duktig också och gjorde matlådor som nog räcker i minst en månad haha. 
Men det är bra att ha. Gjorde bland annat tacopaj och huuuuuuuuuuur mycket köttfärssås som helst. 
Så nu behöver jag inte oroa mig att orken ska finnas att fixa ihop något efter kl 23 när jag kommer hem, för att ha med mig till jobbet dagen efter. 
Så nu är jag redo för en helg full med jobb som börjar idag. 

Idag ser jag verkligen framemot att komma till jobbet. Jag är så nyfiken på hur det har gått med vissa saker som jag tyvärr inte kan ta upp här.
Men jag hoppas i alla fall på en bra arbetsdag.

Nu måste jag verkligen börja röra på mig. 
Trevlig helg, 
Chao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0