LOVELY LOVE DAY

Igår hade jag en helmysig Alla ♥ dag. 
Jag fick blommor och choklad. Samt min favoritparfym, DKNY Red Delicious. 
Dock så kommer parfymen i veckan, men oavsett så har jag fått den och glad blev jag. (:
Vi åt tapas och drack bubbel. Egentligen skulle vi äta en liten fruktbricka som består av bland annat chokladdoppade jordgubbar och mango men vi var så mätt efteråt så vi spar det tills idag istället. Är ju inget fel att ha en liten fortsättning på Alla ♥ dag även idag, haha. 

Tyvärr så blev natten långt ifrån trevlig då jag vaknade upp med en vidrig mensvärk och var tvungen att kliva upp, ta en ipren och lägga mig en fosterställning i soffan tills jag äntligen somnade om. Men det är smällar man får ta för äran att vara kvinna. ;)

Förutom en morgonpromenad med Gottfrid så har jag inte gjort mer idag. 
Tessie sover fortfarande så jag tänkte passa på att plocka undan lite från gårdagen. 

Hoppas ni alla hade en toppen dag och att resten av helgen blir minst lika bra! :)
Chao!

 










Kommentarer
Postat av: Tessie

Du fick även ett stort blockljus av mig med en ängel på :P

Svar: Ja det fick jag, jättefint! :)
Bellaaa

2014-02-20 @ 23:48:22
URL: http://ragdollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0