KÖRKORT

Nu var det några dagar sedan jag bloggade igen, men några dagar är ju i alla fall bättre än månader... 

Som sagt.. Jag har fått heltid. Det känns riktigt bra, men kommer kännas ännu bättre när jag har tagit det där förbaskade körkortet! Jag väntar på att få ett nytt läkarintyg så jag kan skicka in körkortstillståndet någon gång. 
Sen så blir körkortet högsta prioritet. Jag kommer känna en sådan frihet när jag väl har det. Kunna åka vart jag vill, när jag vill. Sen att slippa pendla med buss till jobbet är guld värt! 

Idag hade jag inga speciella planer förutom att försöka få ordning här hemma och bara slappa inför en kommande arbetshelg. Men syster min ringde och frågade om jag kunde komma och hjälpa till att tapetsera eller passa Algot medan hon gjorde det så vi får se hur det blir. 
Ska ta och ringa upp henne i alla fall. 


Chao! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0