JOBBA

Godmorgon!
Snart är det dags för att åka iväg till jobbet för ett 12-timmarspass i vanlig ordning. 
Tanken slog mig precis hur skönt det skulle vara att BARA ha ett 12-timmarspass och inte cirka 3-4 timmars pendling utöver på det också. 

Idag är jag inte på topp. Jag vaknade till vid fem och klev upp och la mig i soffan då istället. Somnade till och sov tills alarmet ringde kl 07:15.. Jag är trött, jag fryser och mår allmänt dåligt. Jag är livrädd att jag är på väg att bli sjuk, då jag troligen ska jobba i helgen.
Jag är så tacksam över att mina kollegor vill ge mig extrapass så jag får fler timmar men samtidigt så känner jag att jag inte vill tacka nej till att jobba av just samma anledning.


Nå väl, detta ska inte bli något deppinlägg. Jag trivs som sjutton på mitt jobb och det är det viktigaste. 
Men kan ju inte sticka under stolen att det hade varit toppen med ett körkort, så man lättare skulle kunna ta sig dit och hem. . 

Nu ska jag göra mig ordning för dagen, pappa kommer och hämtar mig om femton minuter, tack och lov för det!
Trevlig helg! 
Chao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0