VÄRLDENS LÄNGSTA DAG

Godmorgon världen! 

Igår hade jag det som kändes som världens längsta dag. 
De tolv timmar jag arbetade kändes som tolv dagar. 
Jag hoppas verkligen denna dag går lite fortare. 

Idag blir det jobb, 10-20. Sen direkt efter jobbet så kommer Diana och hämtar mig för då åker vi hem till henne och firar min svåger Kent som fyller år. Där kommer det bjudas på mat så jag kommer tjuvstarta min vilodag från fastan någon timme tidigare och helt enkelt äta mindre på söndagen. 

Alldeles strax så tänker jag bege mig ut på en promenad.
Underbart att börja dagen med en morgonpromenad tycker jag. Oavsett om den är lång eller kort. Man får igång kroppen och det känns bra. 


Så... Nu åker mina nya snygga skor på, som jag börjar kunna gå längre och längre med. 
Jag saknar mina bodypump stavar. Dom står hemma hos Marcus, jag funderar på att ta hem dom nu när jag ändå ska åka till Bomhus. 

Hoppas ni alla får en toppen lördag! (: 
Chao! 


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0