VALBORG

Valborg... 
Jag minns gamla tider. Då var det fylla och elände som gällde. 
Men idag blev det långt ifrån det. Jag jobbade 12 timmars pass och efter det tog jag taxi till gymmet och tränade på trots en vidrig magsmärta. Nyligen hemkommen och kläderna ligger slängda på golvet och jag ligger i sängen och inväntar tröttheten medan jag småkikar på Scrubs, en serie jag vanligen avskyr och klottrar ner några rader här. 

Magsmärtan är kvar men är betydligt bättre. Jag vill äta något men avstår av två anledningar... Klockan är för mycket och är livrädd att magen ska bli värre. 
Jag väntar till morgondagen och hoppas den är bättre. 


Imorgon är det jobb som gäller igen. 
Hoppas ni alla har en trevlig Valborg! 


Chao! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0