TRÄNA

Ett riktigt hårt och bra träningspass igår på gymmet.
Avloppet blev aldrig fixat då jag verkligen inte klarade av det. Jag satte på mig handskar och skulle börja men det var så otroligt vidrigt så det gick bara inte. Var det grisar som bodde här innan?! Jag börjar nästan fundera. Vaktmästaren eller någon skulle komma på måndag och fixa det i alla fall och jag ska ju till Bomhus idag och blir borta tills måndag så det gör mig inget. 
Jag städade lite igår i alla fall och tog mig en promenad i finvädret i nya skorna sen i övrigt så blev det teven. 

Klockan 08:50 kommer en taxi och hämtar upp mig så jag kommer iväg till gymmet. 
Där blir det ett rätt lugnt pass då jag insåg igår att det inte är så där jättebra att köra på allt för hårt när jag fastar. 
Efter gymmet hämtar pappa upp mig och kör mig och Gottfrid till Bomhus. (: 

Nä nu ska jag ta och packa klart och kolla så jag inte glömmer något. 
Jag hoppas ni alla får en trevlig helg! (: 


Chao!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0