THANK GOD IT'S FRIDAY

Nu är det helg och jag är ledig, wohoo! 
Idag blir det gymmet sen ska jag hem och försöka fixa avloppet som tidigare hyresgäst borde ha gjort, känns så otroligt glamoröst.. Känn ironin... Sen så ska jag väl städa undan lite här för det börjar bli lite stökigt. Sen får vi se om det blir en promenad i byn eller hur det blir.  
Jag ställer mig verkligen frågan vad jag ska göra här i byn om jag inte tränar och jobbar. Ja visst promenera går men förutom det? Jag kanske ska bege mig ut på en jaga en kompis jakt haha. Träffade faktiskt på en "granne" eller hur man ska säga och tog en kvällspromenad igår efter jobbet. Det var trevligt. 

Imorgon blir det gymmet igen sen så bär det av hem till Bomhus. Det är fortfarande hem för mig då de mesta av mina saker finns där. Gottfrid kommer imorgon med. Jag har inte haft honom hemma nu sedan jag flyttade för strax över en vecka sedan. Jag saknar honom som en tok men jag har inte velat utsätta honom för ytterligare ett nytt hem. Jag har flyttat så otroligt mycket så jag känner att det räcker. Självklart ska han få komma hit senare men jag vill komma i ordning mer och att han fortfarande känner att vi bor i Bomhus också. Min älskade Gottegos! ♥
I Bomhus blir jag framtills måndag, då är pappa snäll och kör mig tillbaka till Åshammar då det är dags för jobb igen. Men jag får några dagar tillsammans med min lilla familj i alla fall! (: 


Nu ska jag invänta att bussen ska gå till gymmet, ha en toppen fredag allesammans! 
Chao! (:



 




 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0