SNART HELG

Jag hämtade ut mina skor igår och dom är tametusan snyggare i verkligheten! 
Utseendemässigt älskar jag dom och de är faktiskt riktigt sköna på många vis, otroligt bra dämpning bland annat. Dock så måste jag gå in dom innan dom är dugliga för längre promenader. Tog en promenad nu på morgonen och började få en aning ont men jag klarade mig hemåt i alla fall så 2 km som det blev nu kommer få bli en lagom längd att gå åt gången tills de blivit bättre. 

Nu sitter jag och äter morot till frukost och ska snart bege mig till jobbet. 
Bara denna dag kvar sen så är jag ledig i helgen!  Första helgen jag är ledig på en månad, känns riktigt bra. 

Men ah nu tickar klockan på som vanligt så jag måste skynda på. 
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0