SLUTKÖRD

Dagen blev bättre, betydligt bättre! 

Jag och Elin var på gymmet i två timmar och körde på riktigt stenhårt. 
Jag trodde vi tränade på hårt igår men idag körde vi på ännu hårdare. 
Efter gymmet följde Elin med mig hem. Vi dumpade av väskorna hemma hos mig och tog en promenad till spåret här i Åshammar. Första gången jag besökte det och jäklar vilka mördarbackar! Jag har aldrig varit med om något liknande. Lite mer än 5 km var vi ute innan vi hamnade hemma hos mig igen där det blev en efterlängtad dusch och mat! 
Elin har blekt min utväxt idag också så nu känner jag mig betydligt fräshare! (: 

Vid 21 hämtade en taxi upp henne och jag tog då en kvällspromenad på drygt 3,5 km med grannen. 
Riktigt skönt. 
Det känns som träningsvärken kommer vara en aning värre imorgon, men det känns bara bra för då vet jag verkligen att jag har kämpat på bra. 

Imorgon är det jobb som gäller, 9-21 som vanligt. 
Efter jobbet ska jag försöka mig på ett kvällspass på gymmet. 

Nu ska jag krypa ner under täcket och kika lite på teve och försöka sova. 

Chao! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0