PÅSKHELGEN

Nu var det några dagar sen jag skrev något här, jag som lovade att bli bättre på det. 
Men ah.. Vad har hänt?
Jag hade en väldigt trevlig påskhelg tillsammans med familjen. Vi åt god mat, drack gott och hade det trevligt i det helt fantastiska vädret som var. Allra helst på Påskafton. Vi tog några skogspromenader med Gottfrid och bara njöt. 
I veckan har jag jobbat och tränat, typ som mitt liv ser ut numera. 

Strax ska jag iväg till gymmet sen så blir det att jobba. Jag börjar lite senare idag då min brukare ska sova hos mig inatt. 
Jag har redan hunnit med en morgonpromenad och vädret verkar bli helt fantastiskt idag. 

Med det sagt så önskar jag er alla en trevlig helg! 
Chao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0