PÅ VÄG TILL ETT NYTT LIV

Jag kikade på Biggest Loser igår eftersom min vän Elin är med där. Jag börjar egentligen aldrig kika på det programmet så jag har aldrig riktigt sett någon första och andra invägning och jag var i chock över hur mycket många hade gått ner på bara en vecka! Jag menar de allra flesta hade gått ner tvåsiffrigt, någon hade ju till och med gått ner 18 kg.. ARTON JÄKLA KILO på EN VECKA! Hur är det ens möjligt?! 
En stor applåd till er alla som är med och deltar och jag hoppas verkligen att allas resa till ett bättre liv går bra oavsett om ni åkte ur programmet tidigt eller inte. 
Jag beundrar erat mod och kämpeglöd. 

Själv så ställde jag mig på vågen idag som jag nu gjort varje onsdag sedan jag började med fastan. Den siffra som visades var jag skapligt nöjd med. Absolut ingenting i jämförelse med dessa kämpar men är ju en annan sak för mig med. Jag fastar ju för min tro och kan därför inte motionera lika mycket. Nu däremot när jag ska gå över på lite fastföda så kommer jag även kunna börja träna lite mer och det känns bra. För det kändes så jäkla bra igår på gymmet och idag känns det ännu bättre, konstigt nog då jag var helt övertygad efter att jag knappt skulle kunna röra mig idag.

Haha igår skickade jag ett mejl på kvällen till Stadium också och frågade när de tänkt skicka iväg mitt paket då jag gärna skulle vilja ha det till fredagen. Typ 30 minuter senare så fick jag en bekräftelse att det var skickat. Så troligen så har jag både nya skor, nya byxor att gå ut och promenera i och nya träningsbyxor att gymma med innan denna vecka är slut. Det skulle vara toppen, så man verkligen kan köra på helhjärtat. 

Idag blir det jobb. Får se vad vi hittar på där. 
Jag hoppas i alla fall att det blir en bra dag.

Nu ska jag göra mig ordning och få i mig något att äta innan det är dags att bege mig till jobbet. 
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0