LEDIGHET

Jag är ledig idag, wohooo! :D 

Idag så ska jag iväg till gymmet med Elin. Som jag längtar! 
Inte varit där nu sedan torsdags och har man väl börjat så blir det som ett beroende. 
Så mycket som jag svettas och sliter på gymmet nu har jag nog aldrig gjort, inte ens när jag tränade som mest. 
Det känns riktigt bra att träna med Elin. Hon motiverar och är en grym puschare. Hon hjälper mig verkligen att finna den där lilla energin som finns kvar precis när jag är på väg att ge upp. Underbart! Det är så det blir resultat. 

Resten av dagen vet jag inte alls vad jag ska göra.
Ringa några viktiga samtal, städa lite, se något avsnitt av Once Upon a Time och njuta av ledigheten kanske?

Mot kvällen så blir det en kvällspromenad med grannen i alla fall. Känns så galet bra att jag har börjat lära känna en människa som är grymt trevlig och som jag kan promenera med. 

Nu ska jag fixa lite. 

Chao!



 
 






 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0