KNÄPROBLEM

Jag tog mig iväg på en promenad här på morgonen och upptäckte då att mitt knä börjar strula igen. 
Jag är livrädd att det ska bli som i somras när jag tränade på riktigt bra och fick en sådan enorm smärta på grund av överbelastning. Jag har alldeles för svaga knäen har jag märkt och det måste jag göra något åt. 
Jag har aldrig riktigt tränat knäna av en enkel anledning, jag vet inte vilka övningar man ska göra. 

Så... När jag får tid, troligen imorgon så måste jag sätta mig ner och leta efter övningar för att träna upp knäna. 
Om ni vet några bra, please let me know! 

Framtills dess så måste jag börja träna relativt lugnt för att undvika skador. 
Så ikväll på gymmet så blir det ett lugnare träningspass med mer fokus på armar än på ben. 

Nu ska jag bege mig till jobbet. 
Chao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0