KAN INTE SKILJA PÅ MITT OCH DITT

Imorse ringde Marcus mig och berättade att hans motorcykel hade blivit stulen. 
Jag blir så otroligt arg att människor inte kan skilja på mitt och ditt. 
Motorcykeln som blev stulen är en svart Bandit 1200. Den försvann under natten vid Kastets pizzeria i Bomhus. 
Så om ni har sett eller hört något, eller om ni ser delar säljas så snälla hör av er! 
Det är väldigt många som delar min status på Facebook och det är jag otroligt tacksam över.

Idag har jag även varit med Elin till gymmet och jäklar va slutkörd jag är. Hela kroppen känns mör. 
Det var otroligt länge sedan om ens någonsin som jag körde på så bra på gymmet. Det känns riktigt bra. 
Jag längtar redan till nästa träningspass. 

Jag önskar bara att Stadium kunde snabba på och posta mitt paket så jag hinner få nya träningsbyxor och samtidigt kan hämta ut mina nya skor som jag beställt från Intersport och som ligger och väntar på mig. Då jäklar kommer jag verkligen vara redo att köra på! 


Lägger ut en bild på motorcykeln här också, inte den bästa bilden men ni ser på ett ungefär i alla fall hur den ser ut. Den har även som inte syns på bilden ett stort runt lyse i fram, därav namnet Cyklopen som jag döpt den till. 
Så vet ni något, minsta lilla är till hjälp så snälla hör av er, antingen kommentar eller på mejl: 
[email protected]

 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0