HÅRDTRÄNING

Idag var jag iväg till gymmet med Elin och körde på rejält. Två timmar var vi där och tränade hårt från början till slut. Kroppen var alldeles mör och skakig när jag gick därifrån, underbart! 

Jag tog bussen hem, tog en dusch i mörkret då jag inte hann köpa glödlampor, något jag måste komma ihåg att göra imorgon. 

Vädret har ju inte varit på topp idag så det har blivit en dag framför teven. Jag har kikat på flera avsnitt av Once Upon a Time. 
Sen blev det en kvällspromenad med grannen. Jag börjar gå in skorna mer och mer och det känns bra.

Nu har jag precis kikat klart på Biggest Loser och slängt av mig kläderna och gjort mig redo för att krypa ner under täcket och invänta John Blund. 

Imorgon är jag ledig också. Sen är det fyra långa pass i rad. 
Trots att jag är ledig så måste jag upp tidigt för att gå iväg till tvättstugan. Sen blir det gymmet igen. 

Så... 
Nu blir det att krypa ner och kika på teven tills jag somnar. 

Godnatt, 
Chao!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0